|
Fòrum Club Triatló Sueca Tota la informació del mon del triatló. Participa!
|
| Veure tema anterior :: Veure tema següent |
| Autor |
Missatge |
TOMAC Nou usuari
Registrat: 26 Mar 2008 Missatges: 5
|
Publicat: Dc Mar 26, 2008 1:42 pm Assumpte: La tornada de TOMAC |
|
|
Hola a tots!
Em presente en aquest foro. Sóc Tomac, serà fàcil de esdevinar qui sóc per alguns. Al fi ja tinc la BTT i moltes ganes d'estrenar-la. Només em dedicaré a "la gorda" que diuen per ací. Gràcies a Cardet i Manolín per aguantar les meues consultes referents a bicis però, al cap a a la fi, ells són els culpables de fer que em torne a enganxar a aquest esport.
Vos presente quina és finalment l'escollida, no és cap Santa Cruz, Canondale, etc, però crec que abaixarà bé i pujar, doncs segurament millor que jo. Salutacions a tots/totes.
http://www.bhbikes.com/catalogo/2008/doble-suspension/D65K_2008.htm
 |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
cardet Trialero extrem

Registrat: 30 Nov 2006 Missatges: 705 Ubicació: SUECA
|
Publicat: Dc Mar 26, 2008 1:59 pm Assumpte: |
|
|
Sr TOMAC, en principi donar.li la benvinguda a aquest centre de reunió - casinet-cibernètic.
Després donar.li la enhorabona, per la màquina adquirida. Qualsevol t'agarra ara baixant amb eixa màquina.
Si abans en un tros de ferro, no t'ho pensaves, ara....
Bé, tenim q fer l'estrena, això... es cosa de Manolín. _________________ SI...HA SEGUT POSSIBLE
IM NIZA'09: 12H 58' 34'' |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
|
|
No pots publicar nous temes en aquest fòrum No pots respondre a temes en aquest fòrum No pots editar els teus missatges en aquest fòrum No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum No pots votar a les enquestes en aquest fòrum
|
|