Web Triatló Sueca Fòrum Club Triatló Sueca
Tota la informació del mon del triatló. Participa!

FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

ACABAMENT DE TEMPORADA

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de Fòrum Club Triatló Sueca -> Salut i alimentació
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
cardet
Trialero extrem

Registrat: 30 Nov 2006
Missatges: 705
Ubicació: SUECA

MissatgePublicat: Dc Oct 29, 2008 6:26 pm    Assumpte: ACABAMENT DE TEMPORADA Respondre citant

Hui he decidit donar per conclosa la temporada 2007-2008, en vista de q el refredat no em desapareix, i que cada volta que puje les escales, pareixc un gos mig mort, decidisc apostar per la salut. Ara , dos setmanetes de descans , q vé me les meresc. Ara a fer btt, a agarrar algo de pés, i disfrutar d'eixides nocturnes.

Valorant la temporada, doncs em puc sentir molt content. L'objectiu principal , que era com no Zarauz, el vaig complir i amb bona nota per a mi. Així que per esta banda, supercontent.
La resta d'actuacions, valore positivament aspectes qualitatius com, la millora de la força i la millora de la tècnica de natació. I com a quantitatius, doncs, la gran actuació, per a mi, q vaig fer al tri de Cullera, quedant.me a ben poc de classificar.me per al Campionat d'Espanya, sense apenes haver fet treball en umbral.

Així que... a descansar, i com no a pensar com anem a preparar eixa primera tentativa davant la distància Ironman... 28 de juny de 2009.

Llàstima lo de la mitja de Sueca, pq la veritat es que em notava molt bé corrent, però vist que porte dos setmanes que no me'l lleve de damunt... esta nit anirem cap a Urgències, a vore si tenen pietat de mi.
AU
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
trim
Loco trialero

Registrat: 28 Des 2006
Missatges: 390
Ubicació: Estic un poc perdut, on estic?

MissatgePublicat: Dj Oct 30, 2008 9:03 am    Assumpte: Respondre citant

Pos si Jose, vacances mereixcudes Laughing , ara a disfrutar un parell de setmanetes i despres........a per totes.
Jo igual despres de la mitja parare de correr tambe durant un temps per a no carregar massa, nadare més i jugare a basquet......
Esteve
Trialero

Registrat: 24 Gen 2007
Missatges: 101

MissatgePublicat: Dj Oct 30, 2008 10:10 am    Assumpte: Respondre citant

Pues que et millores José. Dos setmanetes de descans i a seguir donant guerra. Si es que en este oratge anirem caiguent tots com a mosques.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
serp
Trialero

Registrat: 09 Des 2006
Missatges: 80
Ubicació: pos así sentat al teclat.

MissatgePublicat: Dv Oct 31, 2008 8:26 am    Assumpte: Respondre citant

Caldos de gallina y a mimir. Very Happy
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de Fòrum Club Triatló Sueca -> Salut i alimentació Totes les hores són GMT + 1 Hora
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum